Postfix Aporia

ndemou at gmail.com ndemou at gmail.com
Mon Oct 1 16:14:03 EEST 2007

On 10/1/07, Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr> wrote:

> Πόσο σίγουρος είσαι;

δεν θα παρέθετα απόσπασμα αν δεν ήμουν αρκετά σίγουρος

> Ο αρχικός poster έγραψε κάτι με UTF-8 charset και μετά το έστειλε με
> λάθος κωδικοποίηση, οπότε δε μπορώ να το διαβάσω κανονικά.  Αν μπορεί
> κάποιος να μου μεταφράσει σε κάποιο «ανθρώπινο» κείμενο[...]

google was my friend (γιατί ούτε εγώ θα καθόμουν να κάνω αποκωδικοποίηση):
Καλησπερα στην Κοινοτητα
Εχω  στησει εναν postfix server στον Ασυρματο Κομβο μου (Σαν μελος του ΑWMN)
Ηθελα να ρωτησω αν γινεται ενας χρηστης awmn1 at test.com εφοσον στειλει
ενα mail στον χρηστη test at hotmail.com αυτο το mail να το παραλαβει και
ο χρηστης awmn2 at test.com

Δεν ειναι alias και ψαχνω τροπο να το κανω...
Αν μπορειτε να βοηθησετε...
email nikosmantis at mycosmos.gr