Postfix Aporia

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Oct 1 16:07:08 EEST 2007

On 2007-10-01 16:01, ndemou at gmail.com wrote:

> δεν ξέρω για το forward αλλά το aliases αφορά αποκλειστικά και μόνον
> emails τα οποία απευθύνονται σε local recipients - ο αρχικός poster
> αναφέρεται σε email που απευθύνεται σε remote recipient:

Πόσο σίγουρος είσαι;

Ο αρχικός poster έγραψε κάτι με UTF-8 charset και μετά το έστειλε με
λάθος κωδικοποίηση, οπότε δε μπορώ να το διαβάσω κανονικά.  Αν μπορεί
κάποιος να μου μεταφράσει σε κάποιο «ανθρώπινο» κείμενο αυτό:

http://lists.hellug.gr/pipermail/linux-greek-users/2007-October/070267.html

Τότε ίσως βγάλουμε πιο εύκολα άκρη.