Postfix Aporia

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Oct 1 17:19:44 EEST 2007

On 2007-10-01 16:14, ndemou at gmail.com wrote:

> google was my friend (γιατί ούτε εγώ θα καθόμουν να κάνω αποκωδικοποίηση):
> --------------------
> Καλησπερα στην Κοινοτητα
> Εχω  στησει εναν postfix server στον Ασυρματο Κομβο μου (Σαν μελος του ΑWMN)
> Ηθελα να ρωτησω αν γινεται ενας χρηστης awmn1 at test.com εφοσον στειλει
> ενα mail στον χρηστη test at hotmail.com αυτο το mail να το παραλαβει και
> ο χρηστης awmn2 at test.com
>
> Δεν ειναι alias και ψαχνω τροπο να το κανω...
> Αν μπορειτε να βοηθησετε...
> email nikosmantis at mycosmos.gr

Α, μάλιστα.

Αν το «αντίγραφο» πρέπει να το παίρνει πάντα ο ίδιος χρήστης
(π.χ. επειδή θέλει να βλέπει τι πέρασε από τον mail server του),
τότε ίσως αρκεί το 'always_bcc' option του Postfix.

Αν χρειάζεται κάτι που να κάνει Bcc: τα εξερχόμενα email με βάση τον
αρχικό αποστολέα, τότε μάλλον πρέπει να χρησιμοποιηθεί κάποιο πιο γενικό
'mail filter' ή 'milter', όπως αυτά που περιγράφονται εδώ:

  http://www.postfix.org/MILTER_README.html