Postfix Aporia

ndemou at gmail.com ndemou at gmail.com
Mon Oct 1 16:01:41 EEST 2007

On 10/1/07, Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr> wrote:

> Φυσικά!
>
> Γιατί δεν διαβάζει κανείς το documentation του aliases(5) ή του
> forward(5) πλέον;

δεν ξέρω για το forward αλλά το aliases αφορά αποκλειστικά και μόνον
emails τα οποία απευθύνονται σε local recipients - ο αρχικός poster
αναφέρεται σε email που απευθύνεται σε remote recipient:

--
Σεβασμός της ανθρώπινης ζωής και του περιβάλλοντος στην Ελλάδα:
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_100007_08/07/2007_233651