grub console στο boot

Manolis Kiagias sonicy at otenet.gr
Sun Nov 11 23:27:10 EET 2007

Θοδωρής Λύτρας wrote:
> Συγνώμη για το αφελές της ερώτησης:
>
> Πως μπορώ από ένα CD του ubuntu (ή οποιασδήποτε άλλης διανομής) να μπουτάρω
> ένα linux εγκατεστημένο στο σκληρό δίσκο, στον οποίο όμως το MBR απουσιάζει
> (λόγω επανεγκατάστασης windows)???
>
> Προφανώς χρειάζεται να ξεκινήσω grub console από το grub του CD (ώστε να δώσω
> τον kernel, το initrd και την εντολή boot). Πως γίνεται όμως αυτό? Πατάω ESC,
> και μου βγάζει ένα "boot: ". Πατάω c και δε μου βγάζει την κονσόλα του (αυτή
> με το "grub> " prompt). Δεν υπάρχει τρόπος μέσα από ένα CD του ubuntu? Πρέπει
> να φτιάξω ένα ειδικό rescue CD?

> [...]
Δεν θυμάμαι που το βρήκα, αν το έφτιαξα ή οτιδήποτε αλλά εδώ είναι:

ftp://diktia.dyndns.org/pub/grub.iso

Είναι πολύ μικρό cd (462 kb) και κάνει boot σε grub command line όπου
μπορείς να δώσεις όλες τις συνήθεις εντολές

root, initrd, kernel κλπ. και boot στο τέλος και να ξεκινήσεις.

Υ.Γ. Ευτυχώς ούτε εγώ έχω Windows :)