grub console στο boot

Θοδωρής Λύτρας thlytras at gmail.com
Sun Nov 11 22:58:01 EET 2007

Συγνώμη για το αφελές της ερώτησης:

Πως μπορώ από ένα CD του ubuntu (ή οποιασδήποτε άλλης διανομής) να μπουτάρω
ένα linux εγκατεστημένο στο σκληρό δίσκο, στον οποίο όμως το MBR απουσιάζει
(λόγω επανεγκατάστασης windows)???

Προφανώς χρειάζεται να ξεκινήσω grub console από το grub του CD (ώστε να δώσω
τον kernel, το initrd και την εντολή boot). Πως γίνεται όμως αυτό? Πατάω ESC,
και μου βγάζει ένα "boot: ". Πατάω c και δε μου βγάζει την κονσόλα του (αυτή
με το "grub> " prompt). Δεν υπάρχει τρόπος μέσα από ένα CD του ubuntu? Πρέπει
να φτιάξω ένα ειδικό rescue CD?

Θοδωρής

Υ.Γ. -> DISCLAIMER: Όλα αυτά αφορούν το PC ενός φίλου. Στο δικό μου δεν
υπάρχουν παράθυρα για επανεγκατάσταση...

--
"Beauty is transitory"
"Beauty survives"