grub console στο boot

Theodore Lytras thlytras at gmail.com
Mon Nov 12 12:25:27 EET 2007

Στις Κυριακή 11 Νοέμβριος 2007 23:27, ο/η Manolis Kiagias έγραψε:

> Δεν θυμάμαι που το βρήκα, αν το έφτιαξα ή οτιδήποτε αλλά εδώ είναι:
>
> ftp://diktia.dyndns.org/pub/grub.iso
>
> Είναι πολύ μικρό cd (462 kb) και κάνει boot σε grub command line όπου
> μπορείς να δώσεις όλες τις συνήθεις εντολές
>
> root, initrd, kernel κλπ. και boot στο τέλος και να ξεκινήσεις.

Στις Κυριακή 11 Νοέμβριος 2007 23:37, ο/η Stavros Giannouris έγραψε:
> Γίνεται, δίνοντας την παράμετρο root=/dev/<root-partition> στη γραμμή
> του kernel.
> Δεν χρειάζεται αυτό όμως για να εγκαταστήσεις ξανά το grub.
>
> Ξεκίνα κανονικά με το live cd, άνοιξε ένα root console, και εκτέλεσε την
> εντολή chroot /dev/<root-partition> (ενδεχομένως να χρειάζεται και
> mount πρώτα).
>
> grub-install από εκεί και είσαι έτοιμος.
> Επίσης, αν δεν θες να ασχοληθείς και πολύ, μπορείς να δοκιμάσεις με το
> super grub disk [1]
> [1] http://supergrub.forjamari.linex.org/

Στις Δευτέρα 12 Νοέμβριος 2007 09:40, ο/η Christos Ricudis έγραψε:
> Ayto pou psaxneis einai h entolh e apo to grub
> menu, kai h pros8hkh sta kernel parameters ths
> parametrou root=/dev/hdaytoekeipera.
> Endexomenws na antimetwpiseis psiloproblhmata
> me to initrd. H synistwmenhlysh einai na kaneis boot
> me to ena apo ta dyo live CDs pou yparxoun sto
> sympan (Knoppix kai Ubuntu, ta alla einai
> patatofloudes), mount to old root partition sto /mnt, kai
> grub-install --root-directory=/mnt <to blammeno hurd device
> entry tou boot sklhrou diskou pou 8elei to grub>

Ευχαριστώ και τους 3, με υπερ-καλύψατε!

On a more light tone, αυτά είναι τα ωραία της lgu και του linux: 3
διαφορετικοί ανθρώποι, 3 διαφορετικές λύσεις σε ένα πρόβλημα. Προσωπικά
μ'άρεσε ιδιαίτερα αυτό με το chroot, δεν ήξερα οτι υπήρχε!!!

Θοδωρής

--
"Beauty is transitory"
"Beauty survives"