Περί UPS

Panagiotis Palias palias at ath.forthnet.gr
Sat Nov 3 19:47:32 EET 2007

Giannis Kozyrakis wrote:
> Τυχαίνει να έχω αγοράσει ενα APC BackUPS RS 800 πριν μερικούς μήνες.
> Ότι έχουν πει σε αλλα μηνύματα σχετικά με τα APC ειναι αλήθεια.
> Βέβαια η τιμή του ξεφεύγει, είναι κοντα στα 190ευρω αν θυμάμαι καλα,
> αλλά από αξιοπιστία είναι τρομερό.Το προτείνω χωρίς ενδοιασμό!
>
> Απο την αρχή εχω βάλει πάνω τα εξής:
>
> 3 pc ( 1 p4 με 4 δίσκους, 2 άλλα μικρά μηχανήματα), 1 οθόνη 19" tft,
> περιστασιακά το laptop, τηλεόραση, μινι-stereo, εξωτερικός usb δίσκος,
> scanner, ακόμα και τη λάμπα του γραφείου (!).
>
> Το load είναι στο 65% με όλα αυτά ανοικτά, και κρατάει περίπου 10 λεπτα
> [...]

Και εγώ ευτυχής κάτοχος του APC RS1000. Αν και έκανε 280ευρώ δεν το έχω
μετανιώσει στιγμή γιατί δε με έχει προδώσει ποτέ. Το διαχειρίζομαι με
apcupsd.
Επίσης έχουν περάσει από τα χέρια μου το Muster 800VA και ένα PC-Star
600VA. Το πρώτο δουλεύει αξιόπιστα στο pc της αδερφής μου όσο καιρό το
έχω και έχει καλή υποστήριξη στο linux. Για το δεύτερο δε γνωρίζω μιας
και δεν έχω δοκιμάσει να το συνδέσω με κάποιον υπολογιστή, το έχω μόνο
για να δίνει ρεύμα σε περίπτωση διακοπής.