Περί UPS

Giorgos Pallas gpall at ccf.auth.gr
Sat Nov 3 19:46:48 EET 2007

Μια που υμνούν όλοι τα APC ας ρίξω και εγώ τα δυο μου σέντσια:

Είχα πάρει ένα APC 1500VA περί τα 300 ευρώ (δεν είμαι σίγουρος ότι
θυμάμαι καλά), το οποίο έπαιξε περίφημα με δυο βαρβάτα μηχανήματα πάνω
του για δυο χρόνια. Μετά κάτι έπαθε και έριχνε το φορτίο πολύ σύντομα
οπότε ένα καλοκαίρι που είχαμε όλη την ώρα brownouts έριξα επιπλέον πάνω
του: 1) ένα ψυγείο, 2) ένα καταψύκτη.

Έτσι με προστάτεψε από τις βυθίσεις τάσης για άλλα δυο χρόνια και μετά
το πούλησα 150 ευρώ στο (τότε) fleamarket (εξηγώντας φυσικά στην αγγελία
πως ακριβώς συμπεριφερόταν - για να μη με νομίσετε για κανένα λαμόγιο).
Το αγόρασε ένας ηλεκτρολόγος και αργότερα μου είπε ότι είχε απλώς
χαλάσει ο μετρητής τάσης της μπαταρίας και το έφτιαξε με ελάχιστα λεφτά.

Πάντως τα περισσότερα UPS είναι εξαιρετικά απογοητευτικά. Στη δουλειά
χρησιμοποιούμε 2 UPS διαφορετικών εταιριών (ένα APC και ένα νομίζω
ελληνικό) από καμιά 15 KVA έκαστο, και πιο συχνά μας ρίχνουν αυτά το
ρεύμα, παρά η ΔΕΗ...

Γ.