Περί UPS

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Fri Nov 2 18:33:37 EET 2007

On Fri, 2007-11-02 at 16:04 +0200, Stavros Giannouris wrote:
> O/H George Notaras έγραψε:
> >

> Προσωπικά δεν έχω σε μεγάλη υπόληψη τα προϊόντα της Trust. Πουλάει τα
> πάντα γύρω
> από προσωπικούς υπολογιστές και όλα είναι μέτρια ή φθηνιάρικα.
> Μπορεί να υπάρχουν μερικές εξαιρέσεις, αλλά και πάλι, προτιμώ να μην το
> διακινδυνεύσω.

Από την Trust έχω μόνο ένα μικρόφωνο. Ακόμα κι από την αφή του καλωδίου
καταλαβαίνει κανείς ότι δεν είναι προϊόν «high class» (σε σύγκριση με το
καλώδιο των Sennheiser ακουστικών), αλλά τη δουλειά του την κάνει
άριστα. Πολλές φορές, φτηνά -πλήν όμως τίμια προϊόντα- με έχουν βγάλει
ασπροπρόσωπο, αλλά δυστυχώς το μικρόφωνο δεν μπορεί να είναι κριτήριο
για το UPS...