Περί UPS

Haris Alatas haris at crack.gr
Fri Nov 2 18:34:45 EET 2007

Θα κάνω τον κόπο να μπώ στην διαδικασία να υποστηρίξω  τα APC λέγοντας
σου ότι:
1. Δεν είναι ακριβά διότι θα τα έχεις μια ζωή
2. Δεν είναι ακριβά διότι ένα UPS 420VA είναι 420VA οπότε συνεπώς δεν
χρειάζεται να αγοράσεις κάτι μεγαλύτερο για να κάνει την δουλειά ενός 420VA.
3. Κάνει την δουλειά του όπως θα έπρεπε.
4. Έχουν ολόκληρη σουίτα προγραμμάτων που ίσως την βρεις και υπερβολική.

Χάρης