VMware Help?

Christos Ricudis ricudis at itc.auth.gr
Thu Nov 1 14:10:52 EET 2007

Yiakoumis Yiannis wrote:
> Μιας και το έφερε η κουβέντα περί VM να ρωτήσω κάτι σχετικό...
> Ξέρει κανείς πώς επηρεάζει την απόδοση το matching αυτών που δηλώνεις στο VM με αυτό που
> όντως τρέχει από κάτω? Τα βάζεις όλα super και αφήνεις το host os να το αναλάβει, ή είσαι
> πιο μαζεμένος για να μείνουν resources και στο host?

Eisai pio mazemenos, gia na meinoun resources kai sto host.

> Και επίσης, υπάρχει δυνατότητα να κάνω image ενος ήδη στημένου συστήματος και να το βάλω
> πάνω στο VM?

Mporeis - kai malista mporeis na xrhsimopoihseis katey8eian to device
sto opoio einai hdh sthmenh mia egkatastash leitourgikou.

To problhma s'ayth thn periptwsh bebaia einai oti to idio leitourgiko 8a
mporei na kanei boot me dyo diaforetika hardware configurations.

Sthn periptwsh twn windows, yparxei to ekshs kolpaki : Apo ton hardware
manager, kaneis duplicate to hardware configuration sou se ena deytero
hardware profile. Kaneis boot me vmware, kai dialegeis apo ton boot
loader twn windows to deytero hardware configuration. Shkwnontai ta
windows ki arxizoun th gkrinia gia devices pou allakses katw apo ta
podia tous, ta dior8wneis, kai swzeis tis allages sto deytero hardware
profile.