VMware Help?

Apollon Koutlidis apollon at planewalk.net
Thu Nov 1 14:27:43 EET 2007

Christos Ricudis wrote:
>> Και επίσης, υπάρχει δυνατότητα να κάνω image ενος ήδη στημένου συστήματος και να το βάλω
>> πάνω στο VM?
>>

> Mporeis - kai malista mporeis na xrhsimopoihseis katey8eian to device
> sto opoio einai hdh sthmenh mia egkatastash leitourgikou.
>
> To problhma s'ayth thn periptwsh bebaia einai oti to idio leitourgiko 8a
> mporei na kanei boot me dyo diaforetika hardware configurations.
>
> Sthn periptwsh twn windows, yparxei to ekshs kolpaki : Apo ton hardware
> manager, kaneis duplicate to hardware configuration sou se ena deytero
> hardware profile. Kaneis boot me vmware, kai dialegeis apo ton boot
> loader twn windows to deytero hardware configuration. Shkwnontai ta
> windows ki arxizoun th gkrinia gia devices pou allakses katw apo ta
> podia tous, ta dior8wneis, kai swzeis tis allages sto deytero hardware
> profile.

Ta Windows XP kai Server 2003 (endexomenws kai alla versions) nomizw 8a
baresoune blue-screen (for no good reason other than WGA-ish stuff) an
to hardware exei alla3ei shmantika. Gia tetoies periptwseis boh8aei to
sysprep - sunistatai ena backup prin to tre3ete. Of course, IAFNAWA (I
am fortunately not a windows admin) opote mporei kallista na lew hearsay
ahdies :)

A.