VMware Help?

Alexandros Papadopoulos apapadop at alumni.cmu.edu
Thu Nov 1 10:33:41 EET 2007

On 11/1/07, Yiakoumis Yiannis <gyiakoumis at gmail.com> wrote:
<snip>
> Ξέρει κανείς πώς επηρεάζει την απόδοση το matching αυτών που δηλώνεις στο > VM με αυτό που όντως τρέχει από κάτω?

Ο Vmware Server (free-as-in-beer) πάνω σε Linux τρώει μόνο όση μνήμη
του επιτρέψεις, όση CPU μπορεί να αρπάξει, και φυσικά σκίζει το disk
I/O. Δεν έχει κάποιες ρυθμίσεις σχετικά με prioritization κτλ.

> Και επίσης, υπάρχει δυνατότητα να κάνω image ενος ήδη στημένου συστήματος > και να το βάλω πάνω στο VM?
<snip>

Αυτό ονομάζεται Physical-to-Virtual (P2V)

http://www.google.com/search?q=vmware+p2v

Υπάρχουν προΙόντα, αλλά δε τα έχω δοκιμάσει.

-Α