VMware Help?

Yiakoumis Yiannis gyiakoumis at gmail.com
Thu Nov 1 09:03:42 EET 2007

Μιας και το έφερε η κουβέντα περί VM να ρωτήσω κάτι σχετικό...
Ξέρει κανείς πώς επηρεάζει την απόδοση το matching αυτών που δηλώνεις στο VM με αυτό που
όντως τρέχει από κάτω? Τα βάζεις όλα super και αφήνεις το host os να το αναλάβει, ή είσαι
πιο μαζεμένος για να μείνουν resources και στο host?
Και επίσης, υπάρχει δυνατότητα να κάνω image ενος ήδη στημένου συστήματος και να το βάλω
πάνω στο VM?
Για να είμαι πιο συγκεκριμένος στο τελευταίο. Έχω laptop dual boot linux - windows.
Αναγκαστικά πρέπει να χρησιμοποιώ windows για 1-2 εφαρμογές και αντι να κάνω restart
προτιμώ να το κάνω σε vm. Μπορώ να γλυτώσω το στήσιμο των windows από την αρχή και να βάλω
το ήδη έτοιμο σύστημα?

Γιάννης