[OT] Απαντήσεις στη λίστα [was: [partly-SOLVED] Πρόβλημα με shutdown/reboot]

rouvas at di.uoa.gr rouvas at di.uoa.gr
Sun May 20 23:46:42 EEST 2007

> [...]
>     >> Πφφφτ, γιατί το κάνει αυτό ακριβώς;
>     >
>     > Ακριβώς; Δεν έχω ιδέα! Στο περίπου, όμως...
>     >
>     > <ανίδεος>
>     > δεδομένου ότι το Slackware.10.2 είναι χτισμένο για πυρήνες 2.4.xx,
> μήπως με τους νεώτρους 2.6.xx υπάρχει κάτι που θα απαιτούσε το
> recompile ορισμένων κρίσιμων, όπως το killall5, utilities και
> χωρίς αυτό δεν συναεργάζονται το ίδιο καλά με αυτούς;
>     > </ανίδεος>
>
> <off-topic>
>
> ok, είπα να μην πεταχτώ σαν την άδικη κατάρα, αλλά γιατί δεν

Το ίδιο, αλλά από την ανάποδη, αναρωτιώμουν κι εγώ καιρό τώρα. Είπα, όμως,
να μην ανησυχήσω στον λίσταρχο... Αφού είναι λίστα (i.e. mailling list)
γιατί πρέπει να κάνω CC στον καθένα ξεχωριστά; Δεν θα'πρεπε το reply-to
της λίστας να είναι η λίστα; Τι νόημα έχει να τα κάνω CC σε σένα (ή σε
άλλον); Δεν είναι προσωπικά τα κείμενα, είναι της λίστας.

> Έτυχε σήμερα και είναι αποφράδα μέρα, που δεν έχω δουλειά να κάνω
> και μπορώ να κοιτάζω το linux-greek-users email folder, αλλά υπό
> normal συνθήκες δε θα είχα δει *ΚΑΜΙΑ* από τις απαντήσεις που
> έστειλες μόνο στη λίστα.

Μα η Λίστα είναι που πρέπει να τα ξέρει για να μπορούν να τα δουν και
άλλοι. Εγώ κι εσύ (ή άλλος που είναι στο CC) τα 'ξέρουμε'. Το'χω καταλάβει
στραβά;

-Στάθης