[OT] Απαντήσεις στη λίστα [was: [partly-SOLVED] Πρόβλημα με shutdown/reboot]

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon May 21 00:01:32 EEST 2007

On 2007-05-20 23:46, rouvas at di.uoa.gr wrote:
> [...]

Επίσης, κάτι άλλο «κακό» που κάνεις είναι ότι στα quoted κείμενα δε
γράψεις ποιος ήταν ο αποστολέας αυτών που έχεις επισυνάψει/παραθέσει.

Το παραπάνω το έγραψα εγώ, αλλά στην απάντησή σου δεν φαίνεται πουθενά
αυτό.  Αν οι παραθέσεις αρχίσουν να γίνονται 2, 3, ή ακόμα και 10 levels
σιγά μη μπορούμε να βγάλουμε άκρη τι έγραψε ποιός.

Διόρθωσε το email setup σου, σε παρακαλώ...

> Το ίδιο, αλλά από την ανάποδη, αναρωτιώμουν κι εγώ καιρό τώρα. Είπα,
> όμως, να μην ανησυχήσω στον λίσταρχο... Αφού είναι λίστα
> (i.e. mailling list) γιατί πρέπει να κάνω CC στον καθένα ξεχωριστά;
> Δεν θα'πρεπε το reply-to της λίστας να είναι η λίστα; Τι νόημα έχει να
> τα κάνω CC σε σένα (ή σε άλλον); Δεν είναι προσωπικά τα κείμενα, είναι
> της λίστας.

Υπάρχουν και υπέρ και κατά για κάθε επιλογή.

Εγώ προσωπικά προτιμώ το αντίγραφο, γιατί καταλήγει στο INBOX μου και το
βλέπω πιο σύντομα από ότι ένα από τα 50 mail folders που έχω «θαμμένα»
κάτω από filters.

ΥΓ: Για περισσότερες πληροφορίες, και συνδέσμους σε δύο άρθρα που
παρουσιάζουν και τις δύο διαφορετικές απόψεις σχετικά με το θέμα, έχει
γράψει μια πολύ αντικειμενική παρουσίαση του «Reply-To Debate» ο Karl
Fogel, ένας από τους developers του Subversion: