[partly-SOLVED] Πρόβλημα με shutdown/reboot

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sun May 20 20:40:27 EEST 2007

    Date: Sun, 20 May 2007 20:27:51 +0300 (EEST)
    From: rouvas at di.uoa.gr
    Subject: Re: [partly-SOLVED] Πρόβλημα με shutdown/reboot
    To: linux-greek-users at lists.hellug.gr

    > Ακριβώς; Δεν έχω ιδέα! Στο περίπου, όμως...
    >
    > <ανίδεος>
    > δεδομένου ότι το Slackware.10.2 είναι χτισμένο για πυρήνες 2.4.xx, μήπως
    > με τους νεώτρους 2.6.xx υπάρχει κάτι που θα απαιτούσε το recompile
    > ορισμένων κρίσιμων, όπως το killall5, utilities και χωρίς αυτό δεν
    > συναεργάζονται το ίδιο καλά με αυτούς;
    > </ανίδεος>

<off-topic>

ok, είπα να μην πεταχτώ σαν την άδικη κατάρα, αλλά γιατί δεν
κάνεις Cc: και μένα όταν απαντάς;

Έτυχε σήμερα και είναι αποφράδα μέρα, που δεν έχω δουλειά να κάνω
και μπορώ να κοιτάζω το linux-greek-users email folder, αλλά υπό
normal συνθήκες δε θα είχα δει *ΚΑΜΙΑ* από τις απαντήσεις που
έστειλες μόνο στη λίστα.

</off-topic>