Re: [partly-SOLVED] Πρόβλημα με shutdown/reboot

rouvas at di.uoa.gr rouvas at di.uoa.gr
Sun May 20 20:27:51 EEST 2007

> Πφφφτ, γιατί το κάνει αυτό ακριβώς;

Ακριβώς; Δεν έχω ιδέα! Στο περίπου, όμως...

<ανίδεος>
δεδομένου ότι το Slackware.10.2 είναι χτισμένο για πυρήνες 2.4.xx, μήπως
με τους νεώτρους 2.6.xx υπάρχει κάτι που θα απαιτούσε το recompile
ορισμένων κρίσιμων, όπως το killall5, utilities και χωρίς αυτό δεν
συναεργάζονται το ίδιο καλά με αυτούς;
</ανίδεος>

-Στάθης