Ένα άρθρo του CNN/Fortune για τις 235 πατέντες της MS που "παραβιάζει" το ΕΛΛΑΚ.

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Wed May 16 21:21:06 EEST 2007

On Wed, 2007-05-16 at 19:19 +0300, Manolis Kiagias wrote:

> Μα εδώ δεν πρόκειται για αδιαλλαξία. Δεν νομίζω ότι η FSF υποστηρίζει
> ότι η MS πρέπει να εξαφανιστεί. Αντίθετα η MS προσπαθεί με χτυπήματα
> κάτω από τη ζώνη να εξαφανίσει το Linux. Και μη ξεχνάμε αυτά που η

Νομίζω ότι ο καθένας επιθυμεί την εξαφάνιση του άλλου. Μπορώ να γράψω
άπειρα παραδείγματα.

> [...]
> προσπαθούν όλοι με μεγάλη μανία να παρακάμψουν τις προστασίες του για να
> το βάλουν τζάμπα, πουλήσουν, εγκαταστήσουν παράνομα σε μηχανήματα που
> πουλάει το μαγαζάκι τους κ.ο.κ. Φαντάσου να ήταν όλα open source αλλά
> όχι free... Δεν λέω ότι δεν μπορεί να υπάρξει κάποια συνύπαρξη αλλά
> μάλλον δεν την έχουμε ανακαλύψει ακόμα. Για τη Microsoft πάντως η λύση
> δεν είναι τα δικαστήρια, είναι απλώς καλύτερα προιόντα και καλύτερες
> τιμές. Το γελοίο είναι ότι έχει δυνατότητα να κάνει και τα δύο, αυτό που
> δεν καταλαβαίνω είναι γιατί κάθεται και γκρινιάζει σαν την υστερική

Πράγματι είναι πολύ δύσκολη η λύση (όπως έγραψα και στο άλλο μήνυμα).
Όσο για τις υστερικές φωνές κτλ της MS, μάλλον γίνεται για την παραγωγή
τίτλων ειδήσεων και για ό,τι αυτό συνεπάγεται. Λογικά την άλλη εβδομάδα
θα πρέπει να περιμένουμε headlines σχετικά με το google :)

> [...]
> να πηγαίνει πάντα με "το σταυρό στο χέρι" αλλά δεν μπορώ εγώ να ανεχτώ
> και να με κοροιδεύουν και να με εκβιάζουν μπροστά στα μάτια μου με
> ισχυρισμούς που δεν μπορούν / θέλουν / τολμούν να αποδείξουν και να τους
> πληρώνω εγώ προστασία. Η εποχή του Αλ Καπόνε πέρασε, το ίδιο φαίνεται
> και με τη δική μου εποχή στα Windows. Και κρίμα γιατί όπως ξαναείπα ο
> Bill Gates δεν νομίζω ότι ήταν αυτό που βγάζει σήμερα έξω η MS. Δεν
> νομίζω οτι και η FSF είναι πάντα σωστή βέβαια, απλώς επιφυλάσσομαι να
> εκφέρω γνώμη γιατί τους παρακολουθώ πολύ λιγότερο διάστημα από ότι την MS.

Εγώ παρακολουθώ τα γεγονότα σίγουρα λιγότερο καιρό από εσένα και από
πολλούς άλλους εδώ. Πάντα αφήνω ανοιχτό το ενδεχόμενο να έχω κάνει
λάθος...