Ένα άρθρo του CNN/Fortune για τις 235 πατέντες της MS που "παραβιάζει" το ΕΛΛΑΚ.

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed May 16 19:09:13 EEST 2007

On 2007-05-16 18:37, George Notaras <gnot at g-loaded.eu> wrote:
> Κατά την άποψή μου, μια πιθανή λύση για όλους θα μπορούσε να είναι ο
> ανοικτός κώδικας (σε ελεύθερη ή μη μορφή), φυσικά αφού διαμορφωθεί
> σωστά το νομικό υπόβαθρο που θα τον προφυλάσσει από την αντιγραφή.

ορίζει η GPL όμως.  δεν νομίζω ότι υπάρχει ποτέ περίπτωση να βρεθεί
πραγματικά «μία κοινή λύση που ικανοποιεί τους πάντες» όσο (ευτυχώς)
υπάρχει κόσμος που θεωρεί την ελευθερία του πιο πολύτιμο αγαθό από μια
προσωρινή ευχαρίστηση (επειδή π.χ. έπαιξε το flash ανέκδοτο που του
έστειλε ο ξαδερφός του (εντελώς τυχαίο παράδειγμα)).

> Με την παρούσα κατάσταση, όπου η μία πλευρά προσπαθεί να διατηρήσει με
> νύχια και με δόντια το μονοπώλιο και η άλλη προσπαθεί επίσης με νύχια
> και δόντια να προσαρμόσει το περιβάλλον στο ελεύθερο λογισμικό (ενώ θα
> έπρεπε να κάνει ακριβώς το αντίστροφο), και μέχρι να φανούν τα πρώτα
> σημάδια συνεργασίας για εύρεση λύσης, παρακαλώ να μου επιτρέψετε να
> τρέφω τα ίδια αισθήματα για την MS και το FSF.

Γιατί πιστεύεις ότι θα πρέπει το ελεύθερο λογισμικό να προσαρμοστεί στο