αορατη processes

Alexandros Kosiaris alex at noc.ntua.gr
Sat Mar 31 14:44:09 EEST 2007

Makarigakis Dimitrios wrote:
> [...]
>
> Μπορει να ξερεις πεντε πραγματα παραπανω αλλα αυτο δεν δικαιολογει το
> ειρωνικο σου υφος.Δεν εισαι υποχρεωμενος να απαντας σε καθε post που
> γινεται εδω. Μαθε οτι η πολυλογια δεν ειναι δειγμα εξυπναδας.Ξερω πολυ
> καλα αν ειναι ανοικτος η οχι ο κωδικας του μTorrent, αλλα ακομα και
> ανοικτος αν ηταν δεν ειμαι προγραματιστης για να ξερω πως δουλευει.
> Θα κλεισω εδω το θεμα και θα επανερθω σε αυτο αν βρω τι ειναι αυτο που
> λοκαρει το προγραμα.
> Παρεπιπτοντως εξακολουθω να τρεχω το μTorrent μεσα απο το CrossOver.
> Ευχαριστω οσους ασχοληθηκαν με το post μου.

Νομίζω ήδη σου απάντησε ο Γιώργος:

 > Θα 'χει αφήσει κάνα lock file όταν ψόφησε.  Για κοίτα στο HOME σου και
 > στο config/startup directory του προγράμματος.

Τέλος πάντων εάν βαριέσαι να ψάχνεις νομίζω μπορείς πάντα να χρησιμοποιήσεις την
"The Shotgun Approach" και να σβήσεις το dir του wine στο home σου και θα στρώσει.
Θα χάσεις τις ρυθμίσεις σου αλλά θα ξαναπαίξει

mv .wine .wine.old

Ισως χρειαστεί να βρείς τίποτα αντίστοιχο για το ίδιο το μTorrent αλλά αμφιβάλω

Οσο για torrent client υπάρχουν άπειροι: από το rtorrent μέχρι το Azureus και
καλύπτουν όλες τις ανάγκες. Είναι λίγο παράλογο να καταλήγεις σε emulation για να
κάνεις κάτι που μπορεί να γίνει natively πιο εύκολα.

--
Alexandros Kosiaris     Network Management Center , NTUA
e-mail : alex at noc.ntua.gr
Public Key Fingerprint :
D6B1 0634 BE65 719C 6C95  7492 8201 4B46 C478 F074