Βαρέθηκα! (Re: αορατη processes)

P. Christeas p_christ at hol.gr
Sat Mar 31 15:14:10 EEST 2007

On Παρασκευή 30 Μάρτιος 2007, Makarigakis Dimitrios wrote:
> Μπορει να ξερεις πεντε πραγματα παραπανω αλλα αυτο δεν δικαιολογει το
> ειρωνικο σου υφος....

Όταν ξεκίνησα με το Linux (και ήταν πολύ αργότερα από τους άλλους εδώ μέσα),
υπήρχαν προβλήματα. Κάποια πράγματα δεν έπαιζαν, έλειπαν εφαρμογές και οι
άλλες ήταν κάπως φτωχές.
Τα 4 τελευταία χρόνια, όμως, δουλεύουν όλα. Ακόμα κι όταν *εγώ* τα σκαλίζω και
κάνω λάθη, η εφαρμογή τελικά τρέχει, ο υπολογιστής δεν κολλάει ποτέ και
γενικά πάντα το σύστημά μου παραμένει λειτουργικό.

Γι' αυτό και πλέον δεν ανέχομαι δογματικές δηλώσεις από αυτούς που δεν ξέρουν
το Linux. Ξόδεψα, όπως και οι περισσότεροι εδώ μέσα, ατελείωτες ώρες για να
μπορεί ο καθένας να βάζει δωρεάν στον η/υ του ένα σύστημα που θα είναι το
καλύτερο απ' όλα.
Βαρέθηκα ν' ακούω τα δόγματα "το Linux είναι δύσκολο", "είναι για
λίγους", "δεν έχει εφαρμογές" κλπ. και παράλληλα να τα χρησιμοποιούν κάποιοι
για να κρατάνε το Linux στο περιθώριο.
Βαρέθηκα να προσπαθώ *εγώ* να παραμένω συμβατός με τα winblows, απλά επειδή οι
χρήστες τους "δεν μπορούν να μάθουν" ( s/μπορούν/θέλουν/ ) κάτι που θα τους
λύσει όλα τ' άλλα προβλήματα. Και μετά να μου ζητάνε να ξαναλύσω προβλήματα
που στο Linux δεν υπάρχουν. Βαρέθηκα επίσης να παίρνω 200 spam την ημέρα,
επειδή τα κωθώνια (=home users) πήγαν και αγόρασαν 64-bit dual-core CPU με
1GB RAM για να τρέχει το botnet ( "ο υπολογιστής μου πάει αργά τον τελευταίο
μήνα, θα πάρω γρηγορότερο.." ).
Έτσι λοιπόν, βαρέθηκα να ακούω και κατηγορίες στύλ "φταίει το ubuntu επειδή
δεν παίζει καλά μία προσομοιωμένη εφαρμογή win32 σε αυτό (=μTorrent) ".
Φυσικά και θα απαντήσω ειρωνικά!

Δεν θέλετε Linux; Πληρώνετε τότε €50 κάθε δίμηνο για να σας *σβήνει* κάποιος
το δίσκο (άμα θέλετε, μπορώ να διαλύσω το δίσκο σας για €20 με τσεκούρι! )..

ΥΓ. Μιλάω σε πρώτο πρόσωπο για να τονίσω ότι εκφράζω απλά τη δική μου γνώμη.