αορατη processes

Makarigakis Dimitrios iapetos at yahoo.com
Fri Mar 30 23:10:17 EEST 2007

 > <<V13>>
 >
 > <irony>
 >   p.s. An den einai eleythero to source toy uTorrent, tote psakse na
to breis sto Kazaa, se allo torrent, sto *Mule klp :-P
 > </irony>

Μπορει να ξερεις πεντε πραγματα παραπανω αλλα αυτο δεν δικαιολογει το
ειρωνικο σου υφος.Δεν εισαι υποχρεωμενος να απαντας σε καθε post που
γινεται εδω. Μαθε οτι η πολυλογια δεν ειναι δειγμα εξυπναδας.Ξερω πολυ
καλα αν ειναι ανοικτος η οχι ο κωδικας του μTorrent, αλλα ακομα και
ανοικτος αν ηταν δεν ειμαι προγραματιστης για να ξερω πως δουλευει.
Θα κλεισω εδω το θεμα και θα επανερθω σε αυτο αν βρω τι ειναι αυτο που
λοκαρει το προγραμα.
Παρεπιπτοντως εξακολουθω να τρεχω το μTorrent μεσα απο το CrossOver.
Ευχαριστω οσους ασχοληθηκαν με το post μου.