provlima me modem se fc6

axelmangr at freemail.gr axelmangr at freemail.gr
Wed Mar 21 00:24:08 EET 2007

To skeftika ke aft ke to xekinisa. Eftasa sxedon mexri to telos tis egatastsi ke den ixe pouthena epilogi gia to an thelo xen kernel i oxi.

Episis fovame na vgalo ton xen kernel ke na afiso mono ton mi xen giati opos exoun ta pragmata mono me to xen mporo na kano boot.

Ti parapano plirofories thelete. You name it I provide it

thanx
axel