provlima me modem se fc6

Manolis Kiagias sonicy at otenet.gr
Wed Mar 21 00:54:29 EET 2007

axelmangr at freemail.gr wrote:
> To skeftika ke aft ke to xekinisa. Eftasa sxedon mexri to telos tis egatastsi ke den ixe pouthena epilogi gia to an thelo xen kernel i oxi.
>
> Episis fovame na vgalo ton xen kernel ke na afiso mono ton mi xen giati opos exoun ta pragmata mono me to xen mporo na kano boot.
>
> Ti parapano plirofories thelete. You name it I provide it
>
> thanx
> axel

Sigoura iparxei tropos na min baleis to xen kernel. Kapou exei mia
erotisi an theleis na energopoihseis virtualization h kati tetoio (Den
exo kanei egkatastasi prosfata kai den thimamai.... einai oti den xalaei
kiolas!)  An den mporeseis na to breis, aurio ua kano mia vmware
egkatastasi kai ua sou po akribos tin epilogi. Na eisai sigouros oti ua
sou doulepsei me to kanoniko kernel. Iparxei pantos ena bug ston
installer tou FC6 pou se merika mixanimata klasis P4 anti gia to sosto
i686 kernel bazei to i586. Den jero an ua se epireasei esena alla auto
linetai. Se kathe periptosi ligi ipomoni mexri aurio kai ua to janadoume
mazi