provlima me modem se fc6

Manolis Kiagias sonicy at otenet.gr
Tue Mar 20 23:12:40 EET 2007

axelmangr at freemail.gr wrote:
> Telika i tixi den ine me to meros mou.
>
> Katevasa to .20 alla tou elipan merika modules ke den ithele na bi. Apofasisa lipon ta valo to .18.i686. Kanena provlima. Prospathisa na kano boot mt ton kenourio kernel alla den ta katafera. Kata tin ora tou boot ola itan ok ektos apo ta parakato:
>
> Fatal Error inserting /lib/modules/2.6.18-1.2798.fc6/kernel/arch/i386/kernel/cpu/cpufreq/acpi-cpufreq.ko: No such file [FAILED]

Oso afora to error me to cpufreq den einai simantiko to bgazoun kai alla
mixanimata. Mou ekane entiposi pou den mporeses na sinexiseis ostoso.
Episis periergo einai pou den sou doulepse to 2.6.20
Xreiazomaste sigoura perissoteres plirofories. Sti xeiroteri periptosi
ua mporouses na kaneis mia epanegkatastasi xoris xen kernel auti ti fora.