αγάπη μου εξαφάνισα το /lib/tls

Panos DEMIRIS d7panic at eexi.gr
Tue Jun 19 07:52:39 EEST 2007

Μετα απο μια μάλλον αποτυχημένη αναβαθμιση SLACKWARE απο 11.0 σε current ,
παρά το ότι ακολούθησα το upgrade.txt οδηγίες (απ'οσο θυμάμαι) κάτι δεν
πήγε καλά .

Τα
- avidemux2,
- mplayer
- easytag και κάτι άλλα , έβλεπαν τις βιβλιοθήκες του /lib/tls/*
ανενημέρωτες ;  οπότε τράβηξα ένα  καλό rmdir  /lib/tls, σκεπτόμενος οτι
θα δουν τις βιβλιοθήκες απο αλλού μετα απο ενα ldconfig . Βεβαίως
απέτυχα και έφαγα πολλά χορταστικά segmentation fault καθώς και 1 τόνο
strace γραμμες για τα παραπάνω προσπαθώντας να καταλάβω .   Ως
αποτέλεσμα, ούτε τα παραπάνω τρέχουν ούτε και μερικά άλλα, επίσης ούτε
και το /lib/tls που έγινε untar από άλλο slackbox  δουλεύει σωστα .
Εψαξα μέσα στο Manifest.bz2 αλλα δεν βρήκα κανένα pkg να βάζει files
κάτι στο \lib\tls .
Τι στο διάολο μπαίνει εκεί μέσα ;
Ζητώ τη βοήθειά σας για να ξαναπλάσω το \lib\tls .

ΑΑΑΑ επίσης μετά την αναβάθμιση το firefox βγάζει Segmentation fault

ΑΑΑΑ επίσης το kcontrol κάνει -κατά το boot-  μεγάλους εμετούς με
μήνυματα . Σωστά νομίζω πως το νέο huge  κερνέλ 2.6.21.5 έχει  αυξημένο
επίπεδο debuging ?

Τελικά αυτή ήταν η πιο αποτυχημένη αναβάθμιση που έχω κάνει ποτέ .
Ενώ πρίν δούλευαν όλα εκτός απο το lirc τώρα δεν δουλεύει σχεδόν τιποτε
και φυσικά ούτε το lirc .
Πάνος