"Des thn Pshfiaka" h mhpws"Des thn Microsoft"

Manolis Kiagias sonicy at otenet.gr
Sun Jun 17 21:28:44 EEST 2007

ndemou at gmail.com wrote:

> σωστά - ακούγετε λογικό και θα έλεγα ότι είναι καλό το ότι έχουν
> τελειώσει τα OOo αν δεν ήμουν σχεδόν σίγουρος ότι στα περισσότερα απο
> αυτά θα έχει είδη εγκ. αντεγραμένο MSOffice :-|

Πράγματι  :(

> είσαι σίγουρος ότι αυτή είναι η άδεια για τα συγκεκριμένα MSOffice του
> Δες τη Ψηφιακά?

Το συγκεκριμένο αρχείο έχει μέσα τρεις άδειες, μια Retail, μια ΟΕΜ και
μια media-less  οι οποίες αναφέρονται και οι τρεις στην student / home
edition. Προέρχεται από την παρακάτω σελίδα όταν κάνεις αναζήτηση στη
microsoft με τις λέξεις "office student eula":

http://office.microsoft.com/en-us/products/HA102103171033.aspx

 Δεν είμαι σίγουρος αν έχει διαφορά από το "δες το ψηφιακά". Αν ψάξεις
πάντως στο google για office academic eula βγαίνουν διάφορα αρχεία...