Re: αγάπη μου εξαφάνισα το /lib/tls

yiorgos kapellakis kapellakis at gmail.com
Tue Jun 19 14:29:06 EEST 2007

Gia na ginei swsta to upgrade prepei na exeis egkatastisei 2.6 kernel
kai na akolou8iseis tis parakato odigies

Εχουμε μπει στον 2.6 και κάνουμε login σαν root και μπαίνουμε στον
folder a/. Εκει δίνουμε

1)installpkg kerner-huge*.tgz.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: διεγραψα τον kernel-generic* για να μην γινει installation
οταν είμαι στο βημα 8

O λόγος που κάνουμε installpkg και οχι upgradepkg είναι οτι σε
περιπτωση που παει κατι στραβα να μπορουμε να μπουμε στο συστημα.

2)removepkg kernel-ide kernel-modules-2.4.33.* για να βγάλουμε τον
παλίο πυρηνα. ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Σε αυτό το σημείο έκανα remove και τα headers
toy 2.4 και δεν αντιμετοπισα κάποιο πρόβλημα.

3)telinit 1 για να μπουμε σε single user mode.

4)Μπαινουμε στον φακελο με τις αναβαθμισεις του slackware και
αναβαθμίζουμε τα glib-solibs, pkgtools και sed με την εντολη
upgradepkg (Αν δωσουμε ls θα πρεπει να δουμε a/, d/ xap/, ... και τους
υπολοιπους φακελους)

5)Αφαιρουμε όλα από τον x folder με την παρακάτω εντολή
cd /var/log/packages #Μπαινουμε στον καταλογο
removepkg x11-* fontconfig* dejavu-ttf* ttf-indic-fonts* #αφαιρουμε τα πακετα

6)Αφου τελειώσει επιστρεφουμε στον φακελο που εχει τις αναβαθμισεις
και αναβαθμίζουμε το aaa_base το οποιο ΠΡΕΠΕΙ να γινει ΠΡΙΝ τα πρακατω
βηματα

7)Αφου τελειωσουμε το βημα 6 δινουμε την παρακατω εντολη
upgradepkg --install-new l/expat x/libfontenc x/fontconfig x/mkfontdir
x/mkfontscale x/x11-skel #Σε μια γραμμή

8)Αφου τελειώσει δίνουμε upgradepkg --install-new */*.tgz για να κάνει
αναβάθμηση τα υπαρχοντα πακετα και Install τα καινουρια.

9)Μολις τελειωσει βεβαιωνομαστε οτι ο lilo δειχνει στον καινουριο
πυρηνα δινοντας lilo -v απο την γραμμη εντολων. Διαφορετικα το
φτιάχνουμε

10)Το slackware θα φημιουργήσει κάποια .new αρχεία κανουμε copy τα
καινουρια στα παλια ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ passwd, shadow, group, and gshadow.

11)Τρεχουμε το xorgconfig για να φτιαξουμε το καινουριο xorg.conf
αρχειο και μετά την εκτελουμε την εντολή xwmconfig αναβαθμησουμε το
.xinitrc στο $HOME.

12)Μπαίνουμε στον φακελο /etc/rc.d και εκει ελεγουμε αν το rc.modules
δειχνει στο rc.modules-2.6.18.

Aν δειχνει στο rc.module-2.4.33.3 τότε το διαγραφουμε με rm και το
κανουμε να δειχνει στο rc.modules-2.6.18 με την εντολη
ln -s rc.modules-2.6.18 rc.modules

Αντιγράφουμε τα .new στα παλια αρχεια υποχρεωτικα εδω για να μπορεί το
συστημα να κανει boot

Αφου τελειωσουμε κανουμε εκανεκινηση για να μπουμε στο συστημα και να
δουμε το dmesg τι θα γραψει.

Πρακτικα δεν θα εχετε κάποιο πρόβλημα. Σημέρα που το περασα δουλευει
απλα αψογα!!!

Happy Slacking

SiVa G0d of destruCtiOn and ResT0raTi0n