Backup Tapes

Yiannis Yiakoumis gyiakoumis at gmail.com
Sat Jun 16 09:08:55 EEST 2007

Όντως χρησιμοποιώ το GNU tar. Τα data που βάζω στο tape είναι ήδη tar.gz,
επομένως δεν νομίζω να σηκώνουν περαιτέρω συμπίεση... ´Αρα λοιπόν, θα πρέπει
να θεωρήσω ότι το tape μου είναι 36GB, και άρα να αλλάξω tape όταν κοντέυω
στο 36*10^^5 block? Υπάρχει κάποιος άλλος - λιγότερο μπακάλικος - τρόπος για
να καταλάβω σε ποιο σημείο βρίσκομαι? Επίσης, αν κάνω tar με το -Μ option,
όταν τελειώσει το tape το γυρνάει πίσω και μετά ζητάει για το επόμενο ή το
αφήνει στο τέλος? Και τέλος, γνωρίζει κάποιος το μήνυμα που πετάει για την
αλλαγή? ( για να το διαβάσω στο script και να στείλω e-mail.. )

Ευχαριστώ,
Γιάννης