Backup Tapes

Christos Cheretakis xalkina at otenet.gr
Sat Jun 16 10:36:13 EEST 2007

Yiannis Yiakoumis wrote:
> [...]
> tar.gz, επομένως δεν νομίζω να σηκώνουν περαιτέρω συμπίεση... ´Αρα
> λοιπόν, θα πρέπει να θεωρήσω ότι το tape μου είναι 36GB, και άρα να
> αλλάξω tape όταν κοντέυω στο 36*10^^5 block? Υπάρχει κάποιος άλλος -
> λιγότερο μπακάλικος - τρόπος για να καταλάβω σε ποιο σημείο βρίσκομαι?
> Επίσης, αν κάνω tar με το -Μ option, όταν τελειώσει το tape το γυρνάει
> πίσω και μετά ζητάει για το επόμενο ή το αφήνει στο τέλος? Και τέλος,
> γνωρίζει κάποιος το μήνυμα που πετάει για την αλλαγή? ( για να το
> διαβάσω στο script και να στείλω e-mail.. )

   Κάπου θυμάμαι, αλλά τώρα πια δεν το βρίσκω, ότι μπορούσες να τρέξεις
ένα script όταν έρθει η ώρα της αλλαγής... Αλλά πάλι, δεν το διάβασα το
manual, απλά το κοίταξα στα γρήγορα... Ούτε το μήνυμα το θυμάμαι, αλλά
υπάρχει άλλο option με το οποίο ορίζεις το μέγεθος του tape, οπότε
μπορείς να το ορίσεις πως είναι 100 blocks και να βγει νωρίτερα.

   Tο αυτόματο rewind το καθορίζει το tape device. Για όλα τα είδη (κι
είναι πολλά), υπάρχει ένα device πχ /dev/tape0 κι ένα άλλο /dev/ntape0
και το σκέτο είναι rewinding, ενώ αυτό που ξεκινάει με n είναι
non-rewinding.

> Ευχαριστώ,
> Γιάννης

	Χ/

--
Q: Because it reverses the logical flow of conversation.
A: Why is putting a reply at the top of the message frowned upon?