Multi-boot rescue/backup/restore CD

ndemou at gmail.com ndemou at gmail.com
Thu Jul 19 10:12:04 EEST 2007

On 7/19/07, Spiros Georgaras <sng at hellug.gr> wrote:
> Καλό βράδυ σε όλους
>
> Εδώ και κάποιο καιρό χρησιμοποιώ τα
> 	Clonezilla Live CD
> 	System Rescue CD
> [...] Άρχισα λοιπόν να ψάχνω πως θα
> μπορούσα να φτιάξω ένα multi-boot CD που να τα περιέχει και τα δύο.
> Μετά από πολύ ψάξιμο και αμέτρητα αποτυχημένα «καψίματα», κατάφερα να τα
> συνδυάσω. Δεν έχω κάνει καμία αλλαγή σε κανένα από τα δύο αρχικά CD,
> απλώς «έπαιξα» λίγο με το isolinux.
> [...]
> Αν λοιπόν υπάρχει ενδιαφέρον για αυτό το «υβριδικό» CD, ίσως θα μπορούσαμε
> να ανεβάσουμε κάπου το αρχείο ISO. [...]
> [...]

για τα 203 MB διστάζω αλλά οδηγίες ή/και το script δεν θα είχα κανένα
πρόβλημα να σου δώσω χώρο στον δικό μας server. Αν όμως δεν βρεις άλλη
λύση έλα σε επαφή ξανά μαζί μου ακόμα και για τα 203ΜΒ.

Πάντως οι οδηγίες έχουν ένα ακόμα πλεονέκτημα: Τις ανεβάζεις μια φορά
και ισχύουν για πολύ πολύ καιρό. Ενω το combined CD κάθε σχεδόν
ένα-δύο μήνες θα πρέπει να φτιάχνεις και να ανεβάζεις την νέα έκδοση
(γιατί ένα απο τα δύο επιμέρους CDs θα έχει πιθανότατα αλλάξει).

Πόσο ικανοποιημένος είσαι με τα 2 αυτά CD?