Multi-boot rescue/backup/restore CD

Spiros Georgaras sng at hellug.gr
Thu Jul 19 03:05:18 EEST 2007

Καλό βράδυ σε όλους

Εδώ και κάποιο καιρό χρησιμοποιώ τα
	Clonezilla Live CD
	System Rescue CD
για συντήρηση υπολογιστών (κυρίως Windows) στη δουλειά. Κυρίως με απασχολεί το
backup/restore.

Το σπαστικό με τα δύο αυτά live CDs είναι ότι είναι μικρά , έπρεπε να τα έχω
γραμμένα σε δύο CDs και να τα μπαζοβγάζω. Άρχισα λοιπόν να ψάχνω πως θα
μπορούσα να φτιάξω ένα multi-boot CD που να τα περιέχει και τα δύο.

Μετά από πολύ ψάξιμο και αμέτρητα αποτυχημένα «καψίματα», κατάφερα να τα
συνδυάσω. Δεν έχω κάνει καμία αλλαγή σε κανένα από τα δύο αρχικά CD,
απλώς «έπαιξα» λίγο με το isolinux.

Το CD που μου προέκυψε έχει μέγεθος 203MB και παρέχει όλες τις λειτουργίες των
δύο αρχικών.

Αν λοιπόν υπάρχει ενδιαφέρον για αυτό το «υβριδικό» CD, ίσως θα μπορούσαμε να
ανεβάσουμε κάπου το αρχείο ISO. Δε νομίζω ότι ο χώρος μου στον εξυπηρετητή
του hellug να είναι αρκετός για κάτι τέτοιο...

Αν πάλι κάποιος θέλει θα μπορούσα να κάνω το ίδιο με το script που έχω φτιάξει
για να αυτοματοποιήσω (όσο είναι δυνατόν) τη διαδικασία, όταν βέβαια το φέρω
σε μορφή που να μπορεί να το χρησιμοποιήσει και κάποιος άλλος εκτός από
εμένα :)

--
Φιλικά
Σπύρος

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

gpg key URL: http://members.hellug.gr/sng/gpg-kde-el.html