Multi-boot rescue/backup/restore CD

Spiros Georgaras sng at hellug.gr
Thu Jul 19 21:45:43 EEST 2007

Στις 19/07/2007, ημέρα Πέμπτη και ώρα 10:12 ο/η ndemou at gmail.com έγραψε:
> για τα 203 MB διστάζω αλλά οδηγίες ή/και το script δεν θα είχα κανένα
> πρόβλημα να σου δώσω χώρο στον δικό μας server. Αν όμως δεν βρεις άλλη
> λύση έλα σε επαφή ξανά μαζί μου ακόμα και για τα 203ΜΒ.
>
> Πάντως οι οδηγίες έχουν ένα ακόμα πλεονέκτημα: Τις ανεβάζεις μια φορά
> και ισχύουν για πολύ πολύ καιρό. Ενω το combined CD κάθε σχεδόν
> ένα-δύο μήνες θα πρέπει να φτιάχνεις και να ανεβάζεις την νέα έκδοση
> (γιατί ένα απο τα δύο επιμέρους CDs θα έχει πιθανότατα αλλάξει).

Το script μπορώ να το ανεβάσω στο χώρο μου του hellug. Δεν υπάρχει πρόβλημα
για αυτό. Και μάλλον αυτό θα κάνω όταν το σουλουπώσω λίγο

> Πόσο ικανοποιημένος είσαι με τα 2 αυτά CD?

Τα έχω χρησιμοποιήσει για backup-restore σε δίσκους ide και scsi χωρίς
πρόβλημα, με συστήματα αμιγώς windows ή linux.  Δεν έχω δοκιμάσει σε δίσκους
sata.

Επίσης έχω χρησιμοποιήσει με επιτυχία τα ntfsclone και ntfsresize για restore
κατάτμησης των windows σε μεγαλύτερο δίσκο.

Οπότε θα έλεγα ότι είναι μια καλή εναλλακτική...

--
Φιλικά
Σπύρος

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

gpg key URL: http://members.hellug.gr/sng/gpg-kde-el.html