Poso kostizei na ftiaksoume to ellhniko pliktrologio;

ndemou at gmail.com ndemou at gmail.com
Wed Jul 11 17:42:42 EEST 2007

On 7/11/07, Thanos Kyritsis <djart at linux.gr> wrote:
> [...]
>
> Αυτό που λές εδώ, δε μπορώ ούτε καν να φανταστώ πόσο δύσκολο είναι.
> Πρέπει να είναι πάρα πολύ.

απο ειλικρινή περιέργεια Θάνο και αν έχεις το χρόνο να μας εξηγήσεις:

Γιατί είναι (μάλλον) τόσο δύσκολο αυτό?

Στις native gnome apps δεν το έχω συναντήσει ποτέ στα ελάχιστα χρόνια
που παίζω. Στο OOo εδώ και πολλούς μήνες παίζει μια χαρά  (σε ubuntu
gnome τουλαχιστον). Από την άλλη στο firefox/tb δεν παίζει με τίποτα
και στο σχετικό bug report οι συμμετέχοντες developers(?) φαίνονται να
έχουν σοβαρό πρόβλημα να καταλάβουν αλλά και να αποδεχτούν το bug
(*μου* φαίνεται ότι κοσκινίζουν το αλεύρι γιατί βαριούνται να το
αλέσουν - ίσως να τους τη "σπάσανε" και οι posters - δεν ξέρω). Όσο
για την σπουδαιότητα που του αναγνωρίζουν ... άστα αλλά αυτό είναι
άλλο θέμα (αν τους έβαζες να κάνουν edit μια σελίδα html με μη-αγγλικό
περιεχόμενο που θέλει αλλαγές και στον κώδικα και στο κείμενο πιστεύω
ότι θα άλλαζε το priority απο low σε urgent εν μια νυκτή :) απλά δεν
τους έτυχε).

> Και αμφιβάλλω ότι δουλεύει και αλλού. Στα
> Windows δουλεύει ? Και αν ναι, πού ? Παντού ή μόνο στο office ή μόνο
> στις native windows εφαρμογές ? Σε εφαρμογές γραμμένες με άλλα toolkits
> (π.χ. QT 4), παίζει ?

ΠΟΤΕ στην ιστορία των windows απο 3.0 και δώθε και σε ΚΑΜΙΑ εφαρμογή
από όσες έχω δουλέψει (κι έχω δουλέψει ΑΠΕΙΡΕΣ) δεν συνάντησα αυτό το
πρόβλημα: ctrl και το-πλήκτρο-στο-τάδε-σημείο-του-πληκτρολογίου-μου
έκανε ακριβώς την ίδια δουλειά ανεξαρτήτως keyb.layout