Poso kostizei na ftiaksoume to ellhniko pliktrologio;

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Wed Jul 11 18:28:37 EEST 2007

On Wednesday 11 July 2007, ndemou at gmail.com wrote:

> απο ειλικρινή περιέργεια Θάνο και αν έχεις το χρόνο να μας εξηγήσεις:
>
> Γιατί είναι (μάλλον) τόσο δύσκολο αυτό?

Δεν έχω ιδέα και ταυτόχρονα δεν μπορώ να καταλάβω. Αφού παίζει στις
native gnome apps, δε θα έπρεπε να παίζει και στο ρημαδο firefox ? GTK2
είναι. Στο openoffice παίζει, gtk2 κι αυτό.

Στο Eclipse, δεν παίζει (GTK2 μέσω SWT (java)).
Στο Sancho (πάλι GTK2 μέσω SWT), παίζει.

Στο KDE (QT 3.x) παίζει. Στο Skype 1.4Beta που είναι σε QT 4.x επίσης
παίζει.

Σε εφαρμογή γραμμένη σε C# (Mono, βγάζει GTK2) επίσης παίζει.
Σε εφαρμογή γραμμένη σε Java (Swing) πάλι παίζει.

LOL, πλάκα πλάκα, δεν μπορώ να βρώ άλλη εφαρμογή που να μην παίζει, αλλά
δε θα υπάρχουν ?

Γενικά, δείχνει να παίζει στις περισσότερες εφαρμογές, αλλά σε όσα δεν
παίζει είναι περίεργο το γιατί. Και πώς μπορείς να τις εντοπίσεις
όλες ? Και τί θα γίνει αν βγεί ένας developer και πει: "ε, εμας δε μας
κάλυπτε το standard input method του toolkit που χρησιμοποιήσαμε για τα
keyboard shortcuts και έτσι φτιάξαμε το δικό μας, αλλά είμαστε
Αμερικάνοι και δεν ξέρω τί εννοείτε δεν παίζει το Ctrl + Ψ. Ποιό Ψ ?
Υπάρχει Ψ ?" :)

> (*μου* φαίνεται ότι κοσκινίζουν το αλεύρι γιατί βαριούνται να το
> αλέσουν - ίσως να τους τη "σπάσανε" και οι posters - δεν ξέρω).

Εγώ ειδικά, σε πιστεύω ;-) Βλέπω το ίδιο έργο σε πολλά bugzilla διαφόρων
projects και συνήθως τέτοιες συμπεριφορές είναι ο κανόνας.

> ΠΟΤΕ στην ιστορία των windows απο 3.0 και δώθε και σε ΚΑΜΙΑ εφαρμογή
> από όσες έχω δουλέψει (κι έχω δουλέψει ΑΠΕΙΡΕΣ) δεν συνάντησα αυτό το
> πρόβλημα: ctrl και το-πλήκτρο-στο-τάδε-σημείο-του-πληκτρολογίου-μου
> έκανε ακριβώς την ίδια δουλειά ανεξαρτήτως keyb.layout

Μάλιστα. Η πλάκα είναι πως αν πάς να κάνεις develop μια απλή Hello World
τύπου εφαρμογή με GUI σε οποιοδήποτε Toolkit, παίζει :-P Αλλά
ΟΟΟΟΟΟΟΧΙ, στον firefox δεν παίζει με τίποτα.

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>

- What's your ONE purpose in life ?
- To explode, of course! ;-)