Πρόβλημα με την εμφάνιση Ελληνικών (Menu και =?iso-8859-7?b?INDl8enl9+/s3e357Q==?=) μετά την μεταφορά site (PHP & MySQL) απο το sch.gr σε server του Godaddy.

DJ Art djart at linux.gr
Wed Jul 11 17:42:28 EEST 2007

On Wednesday 11 July 2007, Redux at freemail.gr wrote:

> Ποιο είναι το πρόβλημα και πως πιθανότατα θα μπορούσε να λυθεί;

Το πρόβλημα είναι αυτό:

> 1) Έκανα Export την Βάση απο το Σχολικό Δικτυο MySQL (4.0.13-log) με
> phpMyAdmin 2.5.4

H MySQL 4.0.x (δηλαδή οτιδήποτε από 4.0.x και κάτω) δεν υποστηρίζει
utf8.

Στο καλύτερο σενάριο, κοιτάς με τι encoding αποθήκευε η mysql 4.0.x τα
δεδομένα σου (π.χ. iso-8859-7), παίρνεις το dump προσέχοντας να στο
κάνει στο ίδιο encoding και μετά μετατρέπεις το dump σε utf8 (με iconv)
και το εισάγεις ως utf8 σε νεότερη mysql.

Στο χειρότερο σενάριο, αποθήκευες utf8 δεδομένα/strings σε άλλο
encoding. Σε τέτοια περίπτωση δεν ξέρω ακριβώς πώς μπορείς να τα σώσεις
από την απόλυτη καταστροφή. Κάπως θα γίνεται, αλλά προϋποθέτει σίγουρα
χοντρό μπλέξιμο.

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?