Πρόβλημα με την εμφάνιση Ελληνικών (Menu και Περιεχομένων) μετά την μεταφορά site (PHP & MySQL) απο το sch.gr σε server του Godaddy. SOLVED

Redux@freemail.gr redux at freemail.gr
Wed Jul 11 19:02:27 EEST 2007

O/H DJ Art έγραψε:

> Το πρόβλημα είναι αυτό:

> H MySQL 4.0.x (δηλαδή οτιδήποτε από 4.0.x και κάτω) δεν υποστηρίζει
> utf8.
>
> Στο καλύτερο σενάριο, κοιτάς με τι encoding αποθήκευε η mysql 4.0.x τα
> δεδομένα σου (π.χ. iso-8859-7), παίρνεις το dump προσέχοντας να στο
> κάνει στο ίδιο encoding και μετά μετατρέπεις το dump σε utf8 (με iconv)
> και το εισάγεις ως utf8 σε νεότερη mysql.
>
> Στο χειρότερο σενάριο, αποθήκευες utf8 δεδομένα/strings σε άλλο
> encoding. Σε τέτοια περίπτωση δεν ξέρω ακριβώς πώς μπορείς να τα σώσεις
> [...]

Το πρόβλημα λύθηκε χρησιμοποιώντας μια βαση σε 4.0.27 (που την βρήκα
όμως;). Συγκεκριμένα μεσα στις παροχες που δίνει το GoDaddy είναι και η
αυτόματη εγκατάσταση ΧΟΟPS , Joomla, OpenADS κτλ. αν επιλέξεις τέτοιου
είδους εγκατάσταση δημιουργεί για αυτά ΒΑΣΗ σε 4.0.27. (Δεν ξέρω το
γιατί ακόμα, έστειλα μήνυμα για διευκρινήσεις).

Δοκίμασα λοιπόν να κάνω Import σε μια τέτοια βάση και δούλεψε χωρίς την
παραμικρή αλλαγή στο Export από το Σχολικό Δίκτυο.

Έκανα και μια προσπάθεια μετατροπής του Export αρχείου σε UTF8 με το
Notepad++ και μετά Import στην νεα βάση χωρίς αποτέλεσμα.

Ευχαριστώ πολύ για την υπόδειξη Dj Art.

Συγνώμη αν δεν έπρεπε να σταλεί αυτό το μήνυμα εδώ.

--
Παναγιωτίδης Σωτήρης

http://users.pie.sch.gr/span/xoops