Πρόβλημα με την εμφάνιση Ελληνικών (Menu και Περιεχομένων) μετά την μεταφορά site (PHP & MySQL) απο το sch.gr σε server του Godaddy.

Redux@freemail.gr redux at freemail.gr
Wed Jul 11 17:22:48 EEST 2007

Αναλυτικά :

- Έχω μια σελίδα στο σχολικό δίκτυο (PHP 4.3.9 kai MySQL 4.0.13-log)
http://users.sch.gr/span/xoops

- Έχω πάρει το domain sopa.gr και χώρο στο godaddy.com (PHP  4.3.11 kai
MySQL 4.1 και 5 )
http://sopa.gr/xoops

Τι έχω κάνει:
1) Έκανα Export την Βάση απο το Σχολικό Δικτυο MySQL (4.0.13-log) με
phpMyAdmin 2.5.4

2) Κατέβασα όλα τα αρχεία στον Η/Υ μου (Win XP) απο το Σχολικο Δικτυο

3) Έκανα Import την Βάση με  phpMyAdmin 2.9.1.1 στο godaddy.com (linux)
με GREEK αλλά και με UTF8

4) Ανέβασα ολα τα αρχεία στο νεο server (και τις αλλαγες για pass, host κτλ)

-----------
Αποτέλεσμα: βλέπω παντού ?????? (Menu και περιεχόμενα) όπου υπήρχαν
ελληνικά δηλαδή γέμισα ερωτηματικά εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων. (Δεν
αλλάζουν με αλλαγή κωδικοποίησης χαρακτήρων από  τον φυλλομετρητή)
-----------
Μέσα απο το phpmyadmin βλέπω τα ελληνικά κανονικά (στο forum, topics κτλ)

Στο collasion της νέας βάσης έχει utf8_general_ci σε όλους τους πίνακες.

Στην παλιά βάση (Σχολικό δικτυο) δεν υπάρχει στήλη collation.

Απο το GoDaddy έχω στο root μου 1 php.ini .

Ποιο είναι το πρόβλημα και πως πιθανότατα θα μπορούσε να λυθεί;

Ευχαριστώ.

--
Παναγιωτίδης Σωτήρης

http://users.pie.sch.gr/span/xoops