kmail και html

Christos Ricudis ricudis at komodino.itc.auth.gr
Wed Jul 11 16:54:47 EEST 2007

ndemou at gmail.com wrote:
> On 7/11/07, Antonios Christofides <anthony at itia.ntua.gr> wrote:
>> Θέλω στον kmail composer να φτιάξω bullets ή να κάνω άλλο formatting,
>> όπως να βάλω λίγο πιο μέσα μια παράγραφο, αλλά θέλω να τα κάνει plain
>> text αυτά, όχι να στείλει html.  Υπάρχει κάτι προφανές που δεν είδα;
>
> δεν έχω kmail και ίσως για αυτό το λόγο να μην απαντούσα αλλά δεν θέλω
> να μείνεις με μια ειρωνική και άστοχη απάντηση και μόνο :).

Giati htan eirwnikh kai astoxh?

Plain text is plain text. An 8eleis formatting sto plain text, to ftiaxneis
monos sou, teleia kai payla, ascii eisai kayla, ktl ktl.

Alh8eia, mia pou to piasame, poios allos pisteyei oti o composer tou
thunderbird einai mia malakia kai mish? Egw ton briskw eksairetika
ekneyristiko. Den exw th dynatothta na kanw import ena text katey8eian panw
sto mail, kati poy xreiazomai syxna, kanei diafores alles blakeioules pou
twra ksexnaw, kai syn tois allois to thunderbird de mou dinei th dynatothta
na anoiksei apla enan external editor me to composed mail mesa, anti na
xrhsimopoihseis nte kai kala ton diko tou.

Ektos an yparxei kati profanes pou den eida :)

Christos Ricudis				ricudis at itc.auth.gr
Systems Administrator				+30-2310-998656
IT Support Center
Aristotle University of Thessaloniki, GREECE