Re: kmail και html

ndemou at gmail.com ndemou at gmail.com
Wed Jul 11 16:32:26 EEST 2007

On 7/11/07, Antonios Christofides <anthony at itia.ntua.gr> wrote:
> Θέλω στον kmail composer να φτιάξω bullets ή να κάνω άλλο formatting,
> όπως να βάλω λίγο πιο μέσα μια παράγραφο, αλλά θέλω να τα κάνει plain
> text αυτά, όχι να στείλει html.  Υπάρχει κάτι προφανές που δεν είδα;

δεν έχω kmail και ίσως για αυτό το λόγο να μην απαντούσα αλλά δεν θέλω
να μείνεις με μια ειρωνική και άστοχη απάντηση και μόνο :).
Στο thunderbird λοιπόν αυτό που περιγράφεις γίνεται δουλεύοντας το
email σου σε html format και επιλέγοντας options->format->plain text
τελευταία στιγμή πριν το στείλεις. Για δες λοιπόν μπας και κάτι
αντίστοιχο συμβαίνει στο kmail.