Re: kmail και html

ndemou at gmail.com ndemou at gmail.com
Wed Jul 11 17:21:52 EEST 2007

On 7/11/07, Christos Ricudis <ricudis at komodino.itc.auth.gr> wrote:

> Giati htan eirwnikh kai astoxh?

ειρωνική δεν λέμε μια απάντηση που στηρίζεται στην υπόθεση ότι ο
ερωτών είναι βλάκας?

> Plain text is plain text.

όντως

> An 8eleis formatting sto plain text, to ftiaxneis  monos sou, teleia kai payla,

γιατί να προτιμήσω να κάνω 40 πληκτρισμούς αντί για ένα select και ένα
click για να βάλω bullets σε 10 αράδες κείμενο? Γιατί να μου βγει η
ψυχή για να μεταφέρω μια παράγραφο μια εσοχή μέσα ή μία έξω? Ναι
σίγουρα δεν το κάνω κάθε μέρα αλλά εφόσον *μπορώ* να το κάνω την μια
φορά στο τόσο που θα το χρειαστώ γιατί να μην μάθω πως γίνεται?

> ascii eisai kayla, ktl ktl.

πάσο :)

> Alh8eia, mia pou to piasame, poios allos pisteyei oti o composer tou
> thunderbird einai mia malakia kai mish?

Εγώ. Είναι απο τα ελάχιστα πράγματα που με κάνουν να θέλω να αλλάξω το
thunderbird. Τα δύο πράγματα που μου τσακίζουν τα νεύρα είναι ότι
α) μια στο τόσο τα παίζει και δεν εμφανίζει τον κέρσορα
β) αν γράψεις οτιδήποτε εκτός απο 10  αράδες plain text έχεις μια
σοβαρή πιθανότητα να τρώς 100% cpu usage και πάγωμα του editor για
1-3sec κάθε φορά που κάνεις οτιδήποτε εκτός απο key down (π.χ. select,
copy, paste, type an extra recipient κτλ κτλ). Φυσικά με εντελώς μη
reproducible και ξεκάθαρο τρόπο ώστε να μην μπορείς να κάνεις ένα bug
report αλλά σταθερά απο την έκδοση 1.κάτι μέχρι και τώρα και σε
windows και σε linux