Access control σε εκτυπωτή δικτύου

Emmanouil Karavidas epesa at otenet.gr
Wed Jul 4 13:04:21 EEST 2007

Antonis Christofides wrote:
> 'μέρα.
>
> Συγγνώμη για το ελαφρώς off-topic.
>
> Συνέδεσα το πολυμηχάνημα (HP Officejet 7210) σε μια θύρα ethernet του
> wireless router μου (Linksys WRT54G), και τα λινουξάκια μου τυπώνουν,
> σκανάρουν και φαξάρουν μια χαρούλα.  Το πρόβλημά μου είναι το πώς θα
> αποφύγω οι γείτονες να στέλνουν φαξ στη θεία τους στη Γαλλική Πολυνησία,
> και να ξεσκίζονται στην εκτύπωση και μετά να μου χτυπάνε το κουδούνι για
> να την παραλάβουν.

<snip>

Καλημέρα!

Bασικές αρχές ασφαλείας που πρέπει να τηρούμε όταν στήνουμε ένα wireless
τοπικό δίκτυο:

- Αλλάζουμε το default user name και password του router.
- Ενεργοποιούμε encryption (κατά προτίμηση WPA2 security mode (TKIP +
AES encryption))
- Απενεργοποιούμε την εκπομπή του SSID.
- Ενεργοποιούμε αντίστοιχα φίλτρα και access list με βάση την MAC
address τον μηχανημάτων μας (στο router σου θα το βρεις στο πεδίο:
Wireless\Wireless Access ενεργοποιώντας Restrict Access\Edit MAC Address
  Access List)
- Πολλά router έχουν επιλογή να επιλέξεις συγκεκριμένες διευθύνσεις IP ή
εύρος αυτών που θα μπορούν να έχουν πρόσβαση στο δίκτυο.
- Απενεργοποιούμε τον DHCP server αν δεν τον έχουμε ανάγκη.
- Απενεργοποιούμε το remote/wireless access στο router, έτσι ώστε να
έχουμε πρόσβαση μόνο από το ενσύρματο τοπικό μας δίκτυο.

Σε γενικές γραμμές ακολουθώντας τις παραπάνω ενέργειες, διασφαλίζεις
αρκετά το τοπικό σου δίκτυο από τον "κοινό γατούλη της γειτονιάς" που
θέλει να "κλέψει" το δίκτυό σου.

Υ.Γ.: Αν είναι εύκολο λύσε μου μία απορία. Καταλαβαίνω ότι η εκτύπωση
στο δίκτυο γίνεται μέσω του ενσωματωμένου print server. Αλλά αναφέρεις
και δικτυακό scanner και FAX. Θα ήταν εύκολο να αναφέρεις κάποιες
επιπλέον λεπτομέρειες (επιδώσεις, αξιοπιστία, ευκολία χρήσης,
λειτουργικό σύστημα); Ευχαριστώ.