Access control σε εκτυπωτή δικτύου

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Wed Jul 4 13:41:49 EEST 2007

On Wed, 2007-07-04 at 13:04 +0300, Emmanouil Karavidas wrote:
> Bασικές αρχές ασφαλείας που πρέπει να τηρούμε όταν στήνουμε ένα wireless
> τοπικό δίκτυο:

Αυτά, όπως φαίνεται από το αρχικό μου μήνυμα, τα ήξερα.

> Υ.Γ.: Αν είναι εύκολο λύσε μου μία απορία. Καταλαβαίνω ότι η εκτύπωση
> στο δίκτυο γίνεται μέσω του ενσωματωμένου print server. Αλλά αναφέρεις
> και δικτυακό scanner και FAX. Θα ήταν εύκολο να αναφέρεις κάποιες
> επιπλέον λεπτομέρειες (επιδώσεις, αξιοπιστία, ευκολία χρήσης,
> λειτουργικό σύστημα); Ευχαριστώ.

Το λειτουργικό σύστημα είναι ubuntu 7.04.  Το στήσιμο γίνεται ως εξής:
Σε ένα terminal τρέχω το πρόγραμμα hp-setup (προεγκατεστημένο ήδη από το
ubuntu).  Αυτό τρέχει ένα wizard, ο οποίος βλέπει αυτόματα ότι στο
δίκτυο υπάρχει το μηχάνημα, και εγκαθιστά τα πάντα: δύο εκτυπωτές (ένας
απλός, ένας φαξ), και σκάνερ.  Στη συνέχεια όταν τρέχω το xsane
(προεγκατεστημένο ήδη απ' το ubuntu), βλέπει το σκάνερ και μου δίνει τη
δυνατότητα να σκανάρω.  (Το μόνο μέρος που φαίνεται ο σκάνερ είναι το
xsane, δεν ξέρω τεχνικές λεπτομέρειες για το τι γίνεται από πίσω.)  Φαξ
δεν έχω δοκιμάσει ακόμα να στείλω απ' τον υπολογιστή, υποθέτω όμως ότι
είναι απλώς "εκτύπωση" στο σχετικό "εκτυπωτή".  Στο σκανάρισμα, το
interface του xsane είναι λίγο μυστήριο, πάντως φαίνεται να κάνει τα
πάντα.  Ακόμα δεν έχω καταφέρει να σκανάρω πολλές σελίδες με το feeder
και να τις κάνω pdf, εντούτοις δεν το έψαξα πολύ.

Εν ολίγοις, η ευκολία χρήσης φαίνεται να είναι εντάξει, ενώ η ευκολία
εγκατάστασης είναι σούπερ.  (Για την ευκολία χρήσης ξαναρώτα με σε ένα
μήνα, να το έχω χρησιμοποιήσει λίγο παραπάνω).  Δυστυχώς αυτό ισχύει
μόνο για μηχανήματα HP, γι' αυτό και επέλεξα το συγκεκριμένο μηχάνημα,
παρόλο που μισώ την HP, ενώ αρχικά είχα καταλήξει στο Canon PIXMA 530,
που όμως ψάχνοντας διαπίστωσα ότι δεν υποστηρίζει Linux.

(Το OfficeJet 7210 έχει, επίσης, εξαιρετικά εύχρηστο panel, και το πιο
σοβαρό του μειονέκτημα βρίσκω πως είναι ότι έχει εξωτερικό τροφοδοτικό.
Επίσης, δεν βγάζει σελίδα fax send report όταν στέλνεις χάρτινο φαξ, και
δεν φαίνεται να έχει κάποια σχετική επιλογή ενεργοποίησης.)