beryl και ήχοι συστήματος

John Margaritopoulos johnmargaritopoulos at yahoo.com
Tue Jan 30 14:47:53 EET 2007

Καλησπέρα σας,
Θα ήθελα να σας ρωτήσω αν υπάρχει δυνατότητα όταν ενεργοποιηθεί το beryl να
υπάρχουν οι διάφοροι ήχοι που υπήρχαν πριν, π.χ. όταν ελαχιστοποιείς ή
μεγαλώνεις ένα παράθυρο, κλπ. Από το settings (μιλάω για KDE), Sounds &
Multimedia,  Sytem notifications, οι ήχοι είναι ενεργοποιημένοι αλλά δεν
δουλεύουν, όταν έχω το berryl. Το ίδιο συμβαίνει σε έναν υπολογιστή που έχω
το Μandriva 2007 και σε έναν άλλο το OpenSuse 10.2.

Παρακολούθησα επίσης το διάλογο σας σχετικά με τα 3D effects. Δεν ξέρω αν
είναι δόκιμο ως νέος χρήστης των Linux να παραθέσω την άποψη μου (που μπορεί
και να μην ενδιαφέρει). Όντως τα 3D effects (κύβος κλπ) είναι εντυπωσιακά.
Αλλά θα προτιμούσα να υπάρχει περισσότερη ισορροπία μεταξύ εφέ και
λειτουργικότητας.

Ως χρήστης που ο υπολογιστής είναι ουσιαστικά εργαλείο (δουλεύω ώρες σε ένα
PC) οι προτεραιότητές μου σε ένα desktop είναι λειτουργικότητα, ταχύτητα,
εφέ. Ίσως για αυτό δεν μπορώ να συνειδητοποιήσω ακόμη πως τα εφέ όπως ο κύβος
κλπ θα με βοηθήσουν περισσότερο στην καθημερινή εργασία μου.

Ευχαριστώ εκ των  προτέρων
Γιάννης Μαργαριτόπουλος

--
Dr. John T. Margaritopoulos