event programming in c++

V13 v13 at priest.com
Tue Jan 30 18:37:29 EET 2007

On Tuesday 30 January 2007 14:44, Giorgos Keramidas wrote:
> On 2007-01-30 09:34, Charalampos Rotsos <p01089 at students.cs.unipi.gr> wrote:
> > Sorry enoousa signal handling! Kai isws na min einai kommati tis libc!
> > ennow tis synarthseis singal() kai raise()!
>
> Οι συναρτήσεις signal(), raise() και kill() παίζουν μια χαρά και σε C++,
> αρκεί να κάνεις include το σωστό header file.  Δε χρειάζεται να κάνεις
> κάτι ιδιαίτερο.

syn: ola ta 'SEE ALSO' poy yparxoyn sto 'man signal'...

  Aloste *DEN* theleis na asxolitheis me ta semantics ton diaforon *nix
ylopoihseon oson afora to signal handling. Kalytera na matheis apekso to man
ths sigaction kai na thn xrisimopoieis para na asxoleisai me to ean
epanaferetai o original signal handler meta apo to signal k.a.

  Pantos ena kalo tutorial einai xrisimo an thes na asxolitheis kai me
threads. To problima einai oti kanenas edo mesa den kserei ti akribos se
endiaferei. To kalytero einai na psakseis sto google kai na breis ayto
akribos poy soy tairiazei. Ena plires tutorial tha kalyptei tin signal() kai
thn sigaction() kai den tha exei to 'C++' ston titlo toy.

  Ena tetoio einai to documentation ths glibc se info, html kai alles morfes:
* info libc "Signal Handling"
* http://www.gnu.org/software/libc/manual/html_node/Signal-Handling.html

<<V13>>