Απ: beryl και ήχοι συστήματος

Nick Demou ndemou at gmail.com
Tue Jan 30 17:12:21 EET 2007

Την 30/1/2007, John Margaritopoulos <johnmargaritopoulos at yahoo.com> έγραψε:
> ...Όντως τα 3D effects (κύβος κλπ) είναι εντυπωσιακά.
> Αλλά θα προτιμούσα να υπάρχει περισσότερη ισορροπία μεταξύ εφέ και
> λειτουργικότητας.

από τις λίγες μέρες ενασχόλησης μου είναι ευκολο να έχεις ένα σωρό
όμορφα εφέ θησιάζοντας λειτουργικότητα σε εξεζητημένες μόνο
περιπτώσεις. Αλλά και πάλι εμένα τα εφέ με αφήσανε μετά από 5-6 μέρες
αδιάφορο

> Ως χρήστης που ο υπολογιστής είναι ουσιαστικά εργαλείο (δουλεύω ώρες σε ένα
> PC) οι προτεραιότητές μου σε ένα desktop είναι λειτουργικότητα, ταχύτητα,
> εφέ. Ίσως για αυτό δεν μπορώ να συνειδητοποιήσω ακόμη πως τα εφέ όπως ο
> κύβος
> κλπ θα με βοηθήσουν περισσότερο στην καθημερινή εργασία μου.

κατα τη γνώμη μου καλά το υποψιάζεσε - μαλλον δεν θα σε βοηθήσουν. Στο
μέλλον σίγουρα θα δούμε πάντως συνδιασμό καλών εφέ και έξτρα
λειτουργικότητας. In marketing speech: "Linux: free to evolve"