Mandriva Metisse

Λουκάς Σταμέλλος lstamellos at power-on.gr
Tue Jan 30 02:11:06 EET 2007

Στις 29/1/2007, DJ Art <djart at linux.gr> έγραψε:

> Κοίτα, I am a Slackware freak. Αν δεν το κάνω compile εγώ τουλάχιστον
> την 1η φορά που θα το βάλω, I just don't trust it.

Κανείς όμως που κάνει μετάβαση σε Linux Desktop δεν θέλει να ξέρει καν τί
εστί compilation. Αντιθέτως, όσοι δοκιμάζουν κάποια από τις εύχρηστες
διανομές για πρώτη φορά εντυπωσιάζονται από το πόσο απλά μπορούν να έχουν
εγκατεστημένα ό,τι χρειάζονται στο σύστημά τους με 2-3-5 κλικ μέσα από ένα
απλό ενοποιημένο διαχειρηστή πακέτων.

Αν το κάνω compile, θα καταλάβω περισσότερο τους γιδοβοσκισμ.... ερμ
> τις "τεχνικές" του εκάστοτε developer.
>
> Για το XGL λοιπόν, το γεγονός ότι σηκώνεις 2ο Xserver που
> κάθεται "καπάκι" πάνω από τον 1ο, just sux IMHO και το θεωρώ quick
> hack.

Τα οποία ποσώς ενδιαφέρουν τον τελικό χρήστη. Και όταν μιλάμε για desktop
μιλάμε για τελικό χρήστη. Κανείς server δεν χρειάζεται beryl (ή κάνω λάθος;)

> Κοίτα, οκ. Κι εγώ λατρεύω το Linux περισσότερο από το κάθε τι και
> ασχολούμαι συνέχεια μαζί του, αλλά ας έχουμε και λίγη αυτογνωσία.
>
> Μπορεί το Mac OS X να μην έχει το rain effect, αλλά ας είμαστε
> ρεαλιστές. Για καθημερινή χρήση δε χρειαζόμαστε rain effect και
> wobbling παράθυρα. Ειδικά εφέ σαν το wobbling είναι περισσότερο για
> extreme eye-candy και ποζεριές παρά για λειτουργικότητα και ευχρηστία
> του GUI

Και όμως προσθέτει κάτι σημαντικό για τον desktop user. Ευχάριστο
περιβάλλον. Είναι πολύ σημαντικό για κάποιον που ασχολείται όλη μέρα με
office, email, web κλπ να έχει ένα μη βαρετό desktop. Που νά 'χει λίγη
ζωντάνια, βρε αδερφέ.

Το mac os x δεν είναι ότι δεν έχει εφέ επειδή δεν μπορεί. Δεν έχει
> επειδή απλά δε χρειάζονται τόσα πολλά.

Το τί χρειάζεται κάθε χρήστης καλύτερα να το επιλέγει ο ίδιος και όχι
κάποιος άλλος χάριν οιουδήποτε «φινιρίσματος». Ας υπάρχουν όλα στην διάθεσή
του, και ρυθμίζει εκείνος όσο κιτς ή όσο εκλεκτικό θέλει το desktop του.

Ακόμα και το cube είναι πλεονασμός, μόνο και μόνο για να δείξουν
> ότι "να, είναι όντως 3D".
>
> Από την άλλη, δεν έχω δεί ένα σωστό (ΤΜ) expose εργαλείο για Linux :)
> Όλα είναι της μαύρης προχειρότητας ή της αποτυχημένης αντιγραφής.

Προσωπικές απόψεις. Ο καθένας αναζητά κάτι διαφορετικό.

> Γενικά, όλα αυτά τα effect tools και projects, για μένα όντως δε λένε
> τίποτα. Αποτελούν απλά πειραματισμούς και παιχνίδισμα. Η σωστή δουλειά
> θα γίνει όταν GUI περιβάλλοντα σαν το KDE και το Gnome πάρουν όλο αυτό
> το know-how από τα άλλα projects και ενσωματώσουν τα πιο χρήσιμα και
> ενδιαφέροντα features.

Για μένα πάλι είναι μεγάλη ικανοποίηση όταν ακούω «ουάου, φοβερό αυτό, πολύ
βολικό! Κοίτα ρε το σκεφτήκανε αυτοί και δεν το σκέφτηκε ολόκληρη
microsoft».

Χάριν βέβαια της δικαιοσύνης (αν παρεξηγήθηκα) πρέπει να πω ότι δεν
αμφισβητώ το πόσο περισσότερο από μένα αγαπούν το Linux άτομα που είναι
κοντά του και προσφέρουν ήδη από τα χρόνια που εγώ το μόνο που έκανα με τον
υπολογιστή μου ήταν να παίζω civilization. :)

Φιλικά,
--
Λουκάς Σταμέλλος