Mandriva Metisse

P. Christeas p_christ at hol.gr
Tue Jan 30 10:28:32 EET 2007

On Tuesday 30 January 2007 2:11 am, Λουκάς Σταμέλλος wrote:
> Κανείς όμως που κάνει μετάβαση σε Linux Desktop δεν θέλει να ξέρει καν τί
> εστί compilation. ...

+++

Συμφωνώ.

Και επειδή διαβάζω διάφορα στη λίστα, να πώ κι εγώ τη γνώμη μου:
Υπάρχει μία μεγάλη μερίδα χρηστών Η/Υ που θέλουν απλά να βάλουν ένα δισκάκι
στο pc τους, να φορτώσει κάτι χωρίς πολλά-πολλά και να έχουν ύστερα ένα
όμορφο, χρηστικό σύστημα. Σε αυτόν τον τομέα, ήδη, το Linux υπερέχει. Όταν
όμως τους λέμε για slackware, linux from scratch κλπ, τους λέμε (ψέμματα) ότι
το Linux είναι δύσκολο. Δεν χρειάζεται να το κάνουμε αυτό.
Θέλουν να μάθουν μηχανή και τόσο καιρό ήξεραν μόνο ποδήλατο με βοηθητικές.. Ε,
σκουτεράκι αυτόματο θα τους δώσουμε, όχι Hayabusa. Δεν έχει σημασία τί
οδηγάμε εμείς και πόσο μάγκες είμαστε. Σε αυτούς θα τους δώσουμε τα εύκολα.
Όταν μάθουνε λιγάκι και ενδιαφερθούν, τότε τους λέμε και τα άλλα.
π.χ. Όταν υπάρχει γραφικό εργαλείο για τό xorg, να χρησιμοποιούν αυτό και όχι
vi /etc/X11/xorg.conf ... Είναι θέμα 'εμφάνισης'.

Όσο για τα 3d, μπιχλιμπίδια κλπ., είμαι αντίθετος στη χρήση τους, αλλά σε αυτό
το στάδιο είναι απαραίτητα:
η ακατονόμαστη τα χρησιμοποιεί ώς κύριο επιχείρημα για να πείσει τους
κακομοίρηδες ότι έχει ένα "νέο προϊόν, καλύτερο". Με τα glx/xgl beryl κλπ.
εμείς αποδεικνύουμε ότι εμείς το είχαμε αυτό πρώτοι, και παίζει και καλύτερα
εδώ! Άρα είναι το 'όπλο' του Linux για να αντικρούσει το βασικό τους
επιχείρημα. Τα *nix είναι χρόνια μπροστά σε τεχνολογία και πρέπει να το
δείχνουμε αυτό..